На сьогоднішній день одним з головних питань України є питання побудови, утримання та ремонту автомобільних доріг. Для того що б всі ці процеси відбувалися якісно необхідно дотримуватися технологію, а також використовувати сучасне обладнання. Одним з найефективніших і довговічних методів ремонту дорожнього покриття є ямковий ремонт доріг картами. Суть цієї технології полягає в тому, що пошкоджену площу асфальтного покриття видаляють, а на нове місце кладуться нові шари.
Найефективнішим механізмом для виконання цих завдань може стати Асфальтна фреза. Ми пропонуємо асфальтні фрези італійського заводу СМ crusher S. r.l які можна монтувати на будь-яку спецтехніку: різні види міні-навантажувачів, стріли екскаваторів і навіть на передню навіску тракторів МТЗ розроблену нашим підприємством. Якість нарізки карт такою дорожньою фрезою не поступається самохідним одиницям, при цьому її розмір і гнучкість позиціонування дозволяють працювати в самих недоступних місцях.
Коли ділянка розчищений і підготовлений його слід заповнити асфальтної сумішшю і ідеальним рішенням для цього буде навісний універсальний укладальник асфальту Pavijet зроблений теж в Італії компанією Malavasi g S. r.l.
Унікальність цієї машини полягає в тому, що вона може працювати з більшістю дорожніх матеріалів: асфальтом, піском, гравієм, бетоном. Асфальтоукладальник можна навішувати практично на всі енергоносії дорожньої бригади: міні-навантажувач, міні-екскаватор, трактори МТЗ. Ширина укладання матеріалу регулюється від 20 до 200 см, що дає можливість закрити карту асфальтом потрібної ширини за 1 прохід. Таким агрегатом крім ремонту доріг можна ще прокласти паркові доріжки, Тротуари, облаштовувати майданчики.
У чому ж перевага ремонту доріг при нарізуванні карт? При використанні інших методів ямкового ремонту закладається тільки сам простір пошкодження і асфальтобетон у вибоїні втрачає свою якість і термін експлуатації дороги значно знижується. Ямковий ремонт способом нарізування карт застосовується в наступних випадках: необхідно усунути нерівності рельєфу. Найпопулярніша причина це колійність – коли асфальтобетон продавлений в зоні проходу коліс машин. У тому випадку якщо якщо вибоїна вийшла через пошкодження не верхнього шару з асфальтом, а через просідання самої основи. Виправити такі дефекти можна тільки підсипкою і повторним ущільненням підстилаючих шарів. В такому випадку не можна виправити пошкоджені ділянки не зрізуючи пошкоджену поверхню.
Якщо дорожнє покриття пошкоджено на великій площі, то набагато швидше видалити протяжну ділянку, замість того що б заповнювати вибоїни за допомогою методу просочення або струменево-иньекционного ремонту. Видалити і прокласти дорожнє полотно заново — єдиний спосіб домогтися хорошої якості.