Нові технології. Ямковий ремонт доріг картами.

На сьогоднішній день одним з головних питань України є питання побудови, утримання та ремонту автомобільних доріг. Для того що б всі ці процеси відбувалися якісно необхідно дотримуватися технологію, а також використовувати сучасне обладнання. Одним з найефективніших і довговічних методів ремонту дорожнього покриття є ямковий ремонт доріг картами. Суть цієї технології полягає в тому, що пошкоджену площу асфальтного покриття видаляють, а на нове місце кладуться нові шари.

Фреза по асфальту

Найефективнішим механізмом для виконання цих завдань може стати Асфальтна фреза. Ми пропонуємо асфальтні фрези італійського заводу СМ crusher S. r.l які можна монтувати на будь-яку спецтехніку: різні види міні-навантажувачів, стріли екскаваторів і навіть на передню навіску тракторів МТЗ розроблену нашим підприємством. Якість нарізки карт такою дорожньою фрезою не поступається самохідним одиницям, при цьому її розмір і гнучкість позиціонування дозволяють працювати в самих недоступних місцях.

Коли ділянка розчищений і підготовлений його слід заповнити асфальтної сумішшю і ідеальним рішенням для цього буде навісний універсальний укладальник асфальту Pavijet зроблений теж в Італії компанією Malavasi g S. r.l.

Асфальтоукладчик

Унікальність цієї машини полягає в тому, що вона може працювати з більшістю дорожніх матеріалів: асфальтом, піском, гравієм, бетоном. Асфальтоукладальник можна навішувати практично на всі енергоносії дорожньої бригади: міні-навантажувач, міні-екскаватор, трактори МТЗ. Ширина укладання матеріалу регулюється від 20 до 200 см, що дає можливість закрити карту асфальтом потрібної ширини за 1 прохід. Таким агрегатом крім ремонту доріг можна ще прокласти паркові доріжки, Тротуари, облаштовувати майданчики.

У чому ж перевага ремонту доріг при нарізуванні карт? При використанні інших методів ямкового ремонту закладається тільки сам простір пошкодження і асфальтобетон у вибоїні втрачає свою якість і термін експлуатації дороги значно знижується. Ямковий ремонт способом нарізування карт застосовується в наступних випадках: необхідно усунути нерівності рельєфу. Найпопулярніша причина це колійність – коли асфальтобетон продавлений в зоні проходу коліс машин. У тому випадку якщо якщо вибоїна вийшла через пошкодження не верхнього шару з асфальтом, а через просідання самої основи. Виправити такі дефекти можна тільки підсипкою і повторним ущільненням підстилаючих шарів. В такому випадку не можна виправити пошкоджені ділянки не зрізуючи пошкоджену поверхню.

Якщо дорожнє покриття пошкоджено на великій площі, то набагато швидше видалити протяжну ділянку, замість того що б заповнювати вибоїни за допомогою методу просочення або струменево-иньекционного ремонту. Видалити і прокласти дорожнє полотно заново — єдиний спосіб домогтися хорошої якості.